ارائه 190 بسته حمایتی به خانوارهای آسیب‌دیده کرونایی در بیله‌سوار
کد خبر: 4028321
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

ارائه 190 بسته حمایتی به خانوارهای آسیب‌دیده کرونایی در بیله‌سوار

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای قره قاسملوی بیله‌سوار، گفت:  فعالان کانون فرهنگی و هنری شهدای قره قاسملو با مشارکت خیرین تاکنون بیش از 190 بسته حمایتی به خانواده های آسیب دیده از کرونا اهدا کرده‌اند.

ارائه 190 بسته حمایتی به خانوارهای آسیب‌دیده کرونایی در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی پیران، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای قره قاسملوی بیله‌سوار، 23 دی‌ماه، ضمن اعلام این خبر در این شهرستان، اظهار کرد: فعالان کانون فرهنگی و هنری شهدای قره قاسملو با مشارکت خیرین تاکنون بیش از 190 بسته حمایتی به خانواده های آسیب دیده از کرونا اهدا کرده‌اند و با وجود اینکه این کانون در روستا قرار دارد، اما تلاش می‌شود تا فعالیت‌های خیرخواهانه از خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت رقم بخورد.

وی افزود: این تعداد بسته حمایتی از ابتدای شروع بیماری کرونا در اختیار خانواده‌های بی‌بضاعت قرار گرفته و تلاش می‌کنیم تا این جهاد همدلی همچنان ادامه داشته باشد.

پیران خاطرنشان کرد: در کنار برنامه‌های فرهنگی تلاش کرده‌ایم تا با فعالیت‌های اجتماعی از کمک به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا غافل نباشیم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای قره قاسملوی بیله‌سوار، اظهار کرد: مبلغ 3 میلیون ریال نیز به 25 نفر از خانوارهای این روستا به صورت بلاعوض با مشارکت خیرین به آن‌ها پرداخت شده است.

پیران اضافه کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا ملاک فعالیت‌های اجتماعی این کانون قرار گرفته و تلاش می‌کنیم تا توسل به ائمه اطهار(ع) این برنامه‌ها را ادامه دهیم.

انتهای پیام
captcha